vrijdag 6 maart 2009

Joepieeeee

Little.angel.design (kortweg engeltje) zocht nieuwe CT members voor haar spulletjes dat ze verkoopt in volgende shops
http://digitalscrapdesigns.com/
www.digitalscrapcafe.com

Ik vond het dan ook een ganse eer dat ik aanvaard werd, en net zoals bij Elina zal ik met plezier LO's maken met haar kitjes.

Het eerste kitje waar ik al mee mag werken heet Lemon & lime
Hij komt er dit weekend aan, maar straks ga ik es enkele LOkes maken
Op DSC kan je de volle kit kopen, op DSD enkel de papers en de alpha apart...
De kleuren doen me al volop denken aan de lente nl geel-groen-kiwi .....
Het kitje bevat 20 papers, 26 elementjes en het volledige abc en getallen van 0-9


1 reacties:

Anoniem zei

en dat is snel zeg.. welkom in het team zenne, en ik twijfel er niet aan dat ze knap zullen zijn!