donderdag 24 september 2009

custom designed scrapkit challenge

Een tijke terug hield Anita een wedstrijd waar de winnaar het volgende thema van haar kitje mocht meebepalen enzo.
Ik, die anders nooit geen geluk heb, kwam er deze keer (dankzij Mr. Random) als winnaar uit.
Zodoende zal Anita's volgend kitje "a clean and simple kit for boys" zijn.
Ligt het aan mij of hebben al die designers enkel dochters. Ik heb de indruk dat veel kitjes op meisjes slaan: bloemetjes, strikjes, glitters, enzo....
Nu ben ik blij dat Anita es de uitdaging wilt aangaan om een kitje te maken zonder dit al. Niet dat we dan net de TE stoere kant zullen opgaan en enkel zullen werken met piraten, voetbal enzo.. Neen gewoon clean and simple, waarbij je nog alle kanten uitkan.
Ik heb nu al enkele previeuws gezien van de kleuren, de papers en elementen en ik vind ze subliem.
Het overtreft al mijn verwachtingen.

Dus... word vervolgd

0 reacties: