donderdag 30 april 2009

alweer een tijke geleden e

Ja ja het is alweer een tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben. Ale een week ong, maar er is heel veel nieuws bijgekomen dat ik toch effe zoet ben met het te vertellen.

Little angel design mag de spits afbijten. In haar shop op digitalscrapcafe verkoopt ze een setje van 8 romantic clipping masks waar je mooie bewerkingen mee kan maken. Ik ben alvast fan.



Credits:
WA and flower: Jopke design - just so you know
Clipping mask: Little angel design - romantic CM
Elements: clickphotolien - soft whispers and flower potpourrie

Elina design heeft dan weer een gans nieuw kitje klaar compleet in de stijl van moederdag. Het kitje is dan ook te verkrijgen op digitalscrapcafe






Op digitop3 hebben ze ook niet stil gezeten.
Velen hebben nieuwe spullekes uit. Zeker es gaan checken op de site.
De maand is ten einde en zo ook mijn CT werk voor Nancy en Pebbles. Op de valreep heb ik nog gewerkt met een nieuw kitje van pebbles, het heet sweet turtle.




Ik ga afsluiten met een grote aankondiging. Op zaterdag 2 mei vieren we overal ter wereld national scrapbookday (NDS) Op verschillende scrapbookforums kan je dan ook terecht voor fantastische freebies, geweldige prijzen en superkortingen.
En dat is niet anders dan op digitop3. De desingers hebben samengewerkt voor een fantastisch collab kitje.
Over dit kitje lees je later nog meer.

0 reacties: